środa, 14 września 2011

Introduction

Witam wszystkich serdecznie. Jestem studentem medycyny, który niedawno uporał się ze stulejką. Chciałem przedstawić opis moich zmagań wszystkim dotkniętym tą przypadłością, poszukującym o niej informacji i doświadczeń innych. Poszczególne wpisy to historia układająca się w całość. Opisałem wszystko dokładnie, tak jak u mnie wyglądało. Bez ukrywania szczegółów, bez, a przynajmniej tak mi się wydaje, typowego dla facetów bagatelizowania tego co przeszli i mają już za sobą.


Blog w żadnym wypadku nie ma mieć wymiaru poradnika. Wręcz przeciwnie – informatora. Szczególnie przydatnego osobom, któe lubią wczuć się w sytuację, poznać mechanizmy podawanych leków. Chociaż akurat tutaj panuje duża dowolność wśród lekarzy leczących stulejkę.
Opisy leków i ich działania zgodne są z moją wiedza medyczną, podręcznikami do Farmakologii, Pharmindexami, dołączonymi ulotkami etc.

Życzę miłej lektury


przykładowy penis ze stulejką


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz